Pennut pääsivät tänään muuttamaan olohuoneeseen, jossa näkee enemmän elämänmenoa. Kovasti tuntui ensin jännittävän kun päästiin pois tutusta laatikosta, mutta kun Rilla-mamma kävi syötöllä aitauksessa, oli kuin oltaisiin aina asuttu olohuoneessa! Ossi otti kaikkein lunkeimmin, hän meni heti ruokailun jälkeen nukkumaan, mutta muilla olisi ollut kiinnostusta jo lähteä tutkimusmatkalle aitauksen ulkopuolellekin! Lopulta hyörinnän ja pyörinnän jälkeen kolmikko päätti mennä torkuille.

1023110.jpg
"Kunhan meille tulee hampaat, niin me kyllä syödään itsemme läpi tästä aitauksesta!"
Olandra, Orome ja Ovidio miettivät pakosuunnitelmaa
1023116.jpg
"Sama se jos on aidat ympärillä, kunhan mä saan syödä ja nukkua rauhassa!"
Ossian ottaa muuton rennosti
1023109.jpg
"Hop! Vaan kyllä tällä takapäällä hetkessä ponnistaa patjalle! Olen mä sentään jo sen verran iso poika!"
Ovidio kiipeää ensimmäistä kertaa patjalle,Ossian vetelee sikeitä
1023108.jpg
"Siis mua kyl vaivaa nää aidat..."
Olandra pohtii eri vaihtoehtoja ulospääsyyn
1023114.jpg
"Onpas ihanan tuoksuinen tämä uusi petivaate!"
Orome tutkimusmatkalla
1023113.jpg
"Jos mä oikein kauniisti katson, niin voisitko päästää mut pois täältä?"
Olandra kelpuutti uuden kodin vartin tutkinnan jälkeen